嫌音乐吵的话,请到页面的最下面按“pause”, 谢谢=)
Scroll to the end of the page and click "PAUSE" if the music ANNOYING you, thanks =)

2010年9月8日星期三

我屋企添丁啦

我又黎啦
最近喺唔喺睇我睇到想呕呢??xD

唔好意思
我突然之间好像写广东话xD


The Latest ME~^^





进正题啦~


今日
我同dear,Poh Lin, 同埋Elaine一齊去Timesquare行街



我地去Shabu Shabu医咗嗰肚先
Yum Yum Yum~

唔错食呐~



然后就開始行街啦~


去~
                           去~


进咗好多间店
但喺都某买到嘢


然之后
我同dear行行下
睇到点嘢
好鬼得意架~






















dear就买咗俾我
開心得我啊~

我笑到见牙唔见眼

死猛拿住黎玩


你睇~


























头同脚出黎啦~






















我飛~~~













从今以后
依只嘢就喺我嘅仔啦
我屋企又再添丁呐~~



啊~~~
我放弃写广东话了
连我自己都不懂自己在写什么鬼




转回去人类的语言~


我和dear帮他去了个名字
叫“笨蛋

不是ben(第4声)dan(第4声)哦~
ben(第3声)dan(第2声)~~

念念看吧
很别扭哦~~xD



逛逛下,走进店里
来个合照






















哎呀~有Flash
再来~!!!






















呐~~~美了啦~~




然后走够了
就搭的士回去Metro噜~


~~~咻


我在Timesquare走了酱久才买到一个“笨蛋”罢了 xD



-Metro-


Poh Lin 和 Elaine 要去看Piranha
我和dear看过了
所以就自己走人先


滚去Gasoline makan malam
我的肚子在抗议了啦~>.<


快快Order啊~


笨蛋dear叫错东西了啦
叫到Sambal炒饭
结果他很“阴公”的忍着辣吃完了

我也是叫错了
叫到Lychee Milk


dear的胃不好,不能吃辣和喝牛奶啊~
我这个女朋友很失败一下 =(



然后Poh Lin和Elaine看完了
跑来这边meet我们


然后就一直聊一直聊
dear多嘴得罪了Elaine,Elaine不肯原谅他

他竟然对着我扁嘴 =( 可怜~
下次我要拍下来了 xD


9.++
我和dear又搭的士回我家去噜~~



我的一天,就这样没有了>.<

1 条评论:

Ken Wooi 说...

cant read.. but cute blue thing =)

发表评论